07 July, 2013

Male slatke kutije (Sweet little boxes)


Dans ću vam predstaviti nesto što jako volim da pravim, a to su medene kutijice. Neke su ukrašene satenskim traka, a neke motivima urađenim kviling tehnikom. Idealne su za poklon i pakovanje nakita. Često me pitaju kako ih pravim, tako da očekujte tutorijal!

Today I will present you with something i really enjoy making - little cardboard boxes. Some are decorated with ribbons, and some with quilled motives. They are ideal for presents and packing jewelry. People often ask me how I make them, so expect a tutorial!






 Evo nekih izbliza.

Here are some up close.



A ovo je poslednja koju sam napravila, sa motivom meduze, za moju dragu prijateljicu Miljanu, koja pravi fenomenalne Jellyfish torbe .

And this is the last box I made, for a dear friend of mine, Miljana, who makes fantastic Jellyfish bags.


A ono što je u kutijici sam takođe napravila, ali o tome neki drugi put...

The earrings in the box are my creation also, but about them some other time...






6 comments:

  1. Mnogo su slatke! :clap:

    Jedva čekam tutorijal. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Anita :)! Bice, uskoro ;). I ja jedva cekam da ga napravim, nikad nisam pravila nijedan :).

      Delete
  2. Preslatke su ti kutijce.
    Lp, Sonja.

    ReplyDelete
  3. Kutije su zaista divne, pogotovo kad ih je ovako više na slici. Kombinacije boja savrsene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)! Da, mnogo su medene, ovako na gomili :)!

      Delete