26 July, 2013

Pluton i ptičica (Pluto's Fledgling)

Ovo je čestitka za jednog dečaka, za rođendan, koji mnogo voli crtaće sa Plutonom, konkretno ovaj, zove se "Pluton i ptičica". Želja mušterije je bila da ubacim i Plutona i ptičicu, i dala sam sve od sebe da ih napravim da budu što verniji. Čestitku sam jako dugo pravila, oko 7 sati. Tako je to sa novim projektima. Najviše mi je vremena trebalo da izrežem sve od kartona.
Odgledajte crtać, vraća u detinjstvo :).

This card is for a little boy who likes cartoons with Pluto, specific this one, it's called Pluto's Fledgling. The customer wanted both Pluto and the little bird, and I gave my best so they would resemble to the actual characters. It took almost 7 hours to make this card. The hardest part was cutting all the shapes out of cardboard. 
Check out the cartoon, it takes you right back to childhood :).




Evo i slika čestitke. Da li sam uspela :)?

Here are the photos of the card.
Ubacila sam puno zvezdica u koverat, da ispadnu kao konfete / I have made a lot of stars with paper puncher, like confetti




1 comment:

  1. Zdravo Marina, mnogo mi se dopada, potpuno verno si prenela i Plutona i ptičicu na čestitku. Sa zvezdicama je još bolje.
    I već nekoliko godina nisam gledala crtaće ali ovim sam se divno zabavila :-) Hvala ti zbog toga!
    Pozdrav.

    ReplyDelete