12 July, 2013

Sova (Owl)

Ova sova je jedan od komplikovanijih projekata koje sam do sad radila. Pravila sam je više dana, po par sati. Bez obzira na to, uživala sam u pravljenju, jer je bio pravi izazov napraviti je.

This owl was one of the more complicated projects I have worked on. It took me a couple of days to make it, for a couple hours each day. Despite that, I have really enjoyed while making it, because it was a real challenge.

Skoro sam nabavila 120gr papir u tirkiznoj, zlatnoj, mohito zelenoj i boji starog zlata koji je sedefast, i ne mogu da se odvojim od njih, i stalno tražim izgovor da ih koristim. Obožavam kad otkrijem neku novu nijansu papira. I sve ove papire sam koristila za uzradu sove.

Recently I have came across 120gr paper in turquoise, golden, mojito green and color of old gold, all with a shimmer effect. I really enjoy using them. I just love when I discover some new shade of paper. I used all of these papers to make this owl.

Obično se trudim da uslikam sve kad nije jako sunce u mojoj sobi, negde do 16h, tad je najbolje osvetljenje, ali su ove fotke nastale oko 19-20h kad sunce zalazi, i odlično su ispale, senke padaju fantastično. A poslednja sličica je uslikana sledećeg dana.

I usually take photos till 4 pm, when the light in my room is perfect, but these photos weer taken at 7-8 pm, just before sundown. I am very happy with the photos, they turned out great, I love the shadows. The last photo was taken the next day, around noon.



A ram pravim po uzoru na Inine ramove na njenom blogu, jedan je kao ovaj moj, sa kosinom, a drugi je klasičan. Linkovi si jako korisni, a nije ni teško napraviti ramove, potrebna je samo preciznost.

The tutorial for the paper frames I found on Inna's blog, one tutorial is for a beveled (just like the one I made), and the other one is for a  classical frame. The links are very useful, and it's not so difficult to make the frames, all it take is precision.

Hvala na poseti!

Thanks for visiting!


6 comments:

  1. Fantastično!!! Kao i sve ostalo!

    Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Wow, svaka cast, za ovo treba zivaca i strpljnja. Predivno je.
    Ugodan vikend ti zelim.
    Lp, Sonja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sonja! Pa treba, za kviling uvek treba, ali sam zaista uzivala praveci je :).
      Takodje :)!

      Pozdrav

      Delete